Saturday, May 11, 2013

Searching for JANNAH..

Assalammualaikum..

Hari ni hari Sabtu.. Ramai yang ada bersantai dirumah kali ini.. Aku pon sama, br lepas vakum & mop rumah tapi Mr Hubby bekerja waktu ini.. Chill yo.. :D

Start aku berulang alik hantar Aqil dari Damansara ke Cheras ni, aku rasa penat sangat.. Rumah tk teratur.. Makan tak teratur.. Keja tak teratur.. Tapi In sya Allah.. dengan niat murni aku, Alhamdulillah rezeki tak pernah putus.. Cuma perlu penyesuaian sket dari segi stamina aku.. Kena upgrade.. :D Act fast for FAST result..

Klau aku sakit, sapa nak hantar Aqil pergi sekolah? sapa nak kemas rumah? sapa nak jaga Aqil bler papa dia pergi kerja? sapa nak uruskan papa Aqil?.. Bestnyer hidup kat dunia ni kan .. Sentiasa sibuk dengan aktiviti harian.. Bayangkan klau kita takde benda nak buat?.. Mesti banyak perkara maksiat kita akan terjebak.. Nauzubillah... Minta dijauhkan..

So.. ENJOY!!!! Setiap apa yang Allah coretkan untuk kita pasti ada HIKMAH.. Don't eva look back.. And alwiz pray to Allah, to give us the strength to fulfill our responsibility as Khalifah of Allah.. So that, we will meet Him at Jannah.. Forever...

No comments:

Post a Comment